tisdag 11 november 2008

tisdag

Då var snart tisdagen den 11 november över.
klockan är rent för mycket, hade lovat mig själv att jag skulle gå och lägga mig i tid så man var pigg tills imorgon. Men jag och mamma fastnade framför en film som visades på tv:n och jag kunde inte gå och lägga mig.
idag har det inte hänt så värst mycket, var iskolan i sådär två och en halv timme, sen körde jag och sandra och köpte böcker till kursen, sen körde vi hem. Skulle egentligen sätta mig ner och läsa lite i boken som jag köpte, men jag fastnade framför tv där det visades One tree hill. Gamla avsnitt, men va fan :)
Sen körde man in till trelleborg och var på ansiktbehandling, det var absolute ingen avslappning må jag säga.
imorgon blir det central fältdag och vi som har praktik i Svedala, ska till statarmuseet och jag vågar inte säga att jag hittar dit. men det löser sej väl i morgon.
nä, nu måste jag verkligen gå och nanna kudden.
Sov sött <3

Inga kommentarer: