tisdag 18 november 2008

tisdag

vilket jävla väder det har varit idag, blåst och regnat som satan.
Jag tycker att det ska snöa istället, mycket mysigare.
Min dag har sett ut som så här, började tio i dag och slutade tolv. Sandra bestämde sig för att köra till skolan och frågade mig om jag ville åka med. klart man vill åka bil i stället för buss, man sparar så mycket tid och busstiderna till Anderslöv är inte något att hurra över.
I alla fall, jag kom hem vid ett-tiden, skulle läsa det sista kapitelet i boken utanförskap och gemenskap, men somnade istället.
klockan tre körde jag till VFT för att vara med på utvecklingsamtalen och sen fick jag stressa mig till Anderslöv och till spinningen.
Jag kom i tid och idag va det jobbigt, helt seg i benen nu.

Ska snart ringa min älskling.
sen ska man nanna, ska ju upp tidigt. Ska vara i skolan redan halv nio.

Hoppas att vädret är bättre imorgon!
Ha de bäst!

Inga kommentarer: