onsdag 19 november 2008

idag har jag och sandra varit riktigt flitiga, vi har skrivit hela vår projekplan och imorgon ska vi ut och intervjua på min VFT plats. Vi är på gång nu!
Annars idag har man haft en föreläsning som handlade om rasismens yttringar, rätt intressant.
sen fick man vänta på bussen i en timme, den går inte så ofta till Anderslöv.
Väl hemma gjorde man inte alltför mycket tog det lilla lugna innan träningen.
fy faen vad det regnade under träningen och givetvis skulle Lina ramla i en vattenpöl och blev väldigt blöt. En sak som är säker är att jag e allt annat än smidig.
När man kom hem och var laddad inför Greys anatomy, visade sig att min far och bror satt och kollade på landskampen, Holland-Sverige. Så det blir inte greyan för Lina idag. Attans!

nä, nu ska jag vandra in i duschen och bli ren.

Inga kommentarer: