söndag 9 november 2008

söndag

Då har ännu en dag gått och snart börjar en ny vecka, som kommer att innehålla skola ( kurs börjar i morgon), träning, jobb och lite annat smått och gott.

igår jobbade jag då på Smygehus Havsbad där det var 120 personer som skulle äta svartsoppa, gås och äpplekaka. Hela kvällen gick hur bra som helst och slutade vid tolv, fick ju gå lite tidigare eftersom jag skulle upp i dag och hand om frukosten.
Kom hem och somnade efter många om och men. Steg upp igen kl. 06.00. Tog bilen och körde mot Smyge. Hade frukost och sen körde jag och pappa till Trelleborg.
Köpte lite boxar till mig, ska göra iordning på mitt rum.
Men jag började inte städa utan jag somnade istället och när jag vaknade två timmar senare var det dags att göra sig iordning. Vi skulle ju till mormor och morfar på Farsdags middag.

På middagen träffade man sina älskade kusiner, dom är bara för kära <3
Man blev bjuden på inte mindre än en kalkongryta som var sååå god! sen blev de kaffe - kaka. Gott eller?! Jag som älskar kakor tackade inte nä!

Nu e man hemma igen och sitter här och glor. ska snart göra något vettigt, kanske se på Mamma mia!? Den ju så bra och Pierce B e bäst! :)
Har precis pratat med min älskade älskling, saknar honom enormt mycket!
Vill bara ha honom nära <3 älskar honom över allt annat.
Nä, nu ska jag lägga mig och titta på Mamma mia!

Inga kommentarer: