fredag 7 november 2008

fredagen den 7 november

Tentan är äntligen gjord!

Dagen började med att ha tenta. Klockan sju kom Sandra och hämtade mig och målet var Malmö Högskola. Väl inne satte vi oss i sal D138 och väntade på att få skriva av oss. Som alltid annars blev det lite försenat och halv nio började man skriva så pennan den glödde.


Lite i elva lämnade jag in min tentamen och det kändes hur skönt som helst att bara släppa denna kursen som nu har avslutats.


Har en fri helg när det gäller skolarbete och på måndag börjar vår nästa kurs, identiten, mångfald och demokrati.





Men fri ska man inte vara ihelgen, icke sa Nicke. Jag börjar klockan fyra i morgon i Smyge för nu är det dags för Gåsamiddagen på Havsbad. Ska även jobba i Smyge på söndag och då ska jag ha hand om frukosten.


Skönt att ha något att göra, för det rätt så jobbigt nu eftersom min käre Andreas körde upp till Örebro idag.


Kommer inte att kunna träffa honom förrän till jul, visst kanske kommer veckorna att bara flyga iväg. Men just nu är det jobbigt. Man har ändå kunnat träffa honom varje dag om man så vilja, men nu är det inte så att man tar bilen till Örebro. Det är lite avstånds skillnad mellan Anderslöv - Örebro och anderslöv - Trelleborg.





Kvällen ska man äta middag med päronen och sedan kanske man sätter igång en film eller kör till Anna Panna och hittar på nåt. Vi får helt enkelt se vad som händer :)


Inga kommentarer: