torsdag 27 november 2008

Tänkte lägga upp lite bilder från pysselkvällen i tisdags.

Ingbritt målade möss och här fick hon lite hjälp av Carina.









Mia gjorde en adventljusstake.

Sandra är väldigt koncentrerad, när hon sätter ihop sina små pingviner :)

Bella posade med sina glitterbollar. Jag och min nästkusin Anton.

Anton målade möss och jag målade små tomtar.

Jag tackar Carina, Lotta, Ingbritt, Zorica, Daniel, Anton, Sandra, Bella, Mia & Emelie för en riktigt mysig pysselkväll.

Idag satte jag upp mina tomtar i mitt fönster och så här blev det:


2 kommentarer:

liolina sa...

Hej vännen!
Pysselkvällen blev ju lyckad och jag måste säga att dina små tomtar verkligen fann sin plats med en gång. Det gjorde tydligen Ingbritts små möss oxå. Hon var mycket glad över att de hade funnit sig tillrätta hemma. Ha en bra dag. Kramar Carina

Anonym sa...

Åh vilka söta små tomtar ;) Jag vill me julpyssla.. =/
Haha. Ses i morgon ;)