söndag 23 november 2008

Jobb, snö och city gross

Ifredags lämnade jag Anderslöv för att arbeta i Trelleborg. inte en enda snöflinga fanns på vägen. Men när jag hade slutat och skulle gå till bilen, då jävlar hade de snöat och Lina hade sommardäck på bilen. Men det gick så bra som helst att köra. På kvällen blev det tacos och godis hos Nilla. Sen fick man stränga order av pappa att jag inte fick köra till Anderslöv för att vädret var som det va.
På lördagen steg man upp 06.00 för att packa kassar på City Gross och sedan köra ut dem. klockan elva hade man kört ut 2500 st kassar. En timme senare befann jag mig på Espresso House för att jobba, fy va folk de va. Men kom därifrån halv sex, då körde man hem till Nilla och gjorde sig i ordning för kvällens lagfest.
Mycket trevlig kväll, med god mat, god dricka och ett trevligt sällskap. Det blev inte så sent och vi var hemma hos Nilla redan vid elva. Då blev de lite fjant och skrattkalas, innan vi somnade som stockar.

Idag vaknade man lite över åtta, då blev de brakfrukost och sedan gick man till Söderslättshallen för att se på TA - cupen.
Nu är man hemma i Anderslöv och har precis ätit lite lunch, ska göra någon nytta. Ikväll blir det träning :)

Inga kommentarer: