måndag 24 november 2008

Dagen som varit spenderade jag med Sandra, vi tog oss en roadtrip till Lund.




När vi skulle köra hem igen hade den börjat snöa, så när Lina kom hem var de bara att köra till Gården för att byta till vinterdäck på bilen min.

Sandra koncentera dig på vägen :) Hon e för kär den tösen!




Nu kanske ni undrar vaför jag har lagt upp en bild på mina händer, men detta är mitt bevis att jag hjälpte till att byta mina däck. Kanske inte syns men dom är smutsiga :)



Så har min dag sett ut och jag tackar Sandra och Nilla ( vi lunchade på hennes jobb) för en mysig dag.



imorgon är det skola mellan 9.15 och 15.00. På kvällen ska man till Smygehus Havsbad för att pyssla lite, mysigt :) Sista gången man ser Bella innan hon åker iväg.



Natti Natti på er alla!

Inga kommentarer: