måndag 2 februari 2009

Då har en ny vecka börjat och idag har man varit i skolan. Vi började klockan kvart över åtta med en föreläsning om hälsa, riktigt intressant faktiskt och sedan kvart över tio hade vi sista bollbas lektionen innan examinationen som äger rum den 25 feb.
Sen åkte jag och Sandra hem till mig, fixade lunch och nä idag blev det inte mannagrynsgröt. Men det blev istället pasta med kassler och tomatsås, riktigt gott må jag säga.


Efter lunchen gick vi upp till Anderslövs L-M skola för att kolla lite lekar och spelformer till vår examination. Hitta en massa och Sandra kopiera upp allt som var av intresse. Jag kan då säga att det var en del.

Efter närmare en och en halvtimme gick vi tillbaka till mig och Sandra körde hem för att titta på One Tree hill och jag tittade på Beck.


Kvart över sex kom Lottie och hämtade mig, för i dag var det dags för träning. Vi började redan halv sju, för att vi hade ett litet informations möte om Newbody produkter som vi ska börja sälja där allt kostar 150 kronor, finns underkläder och strumpor m.m. Jag ska vara den som säljer mest :)
Detta gör vi för att få in lite pengar till vårt träningsläger.

Iår ska vi enda till Karlskrona och ha träningsläger, där kommer vi att vara mellan den 5-7 april. Förra året kom vi ju inte mer än till vår hemma plan - ymorvallen.

TRäningen bestod av den ordinare löprundan och sedan spelade vi mest. Rätt så roligt, men det är synd att vi inte blir fler spelare än vi var i dag (vi var 8 som tränade). För vi behöver denna försäsongsträningen.

Något jag är stolt över är min träningsflit, Anders och Martin hade satt upp en lapp där det stod vår träningflit under Januari månad och jag hade hela 75% närvaro alltså hade jag varit på 11 av 14 träningar, denna flit ska hålla i sig hela året :)


När man kom hem bokade jag min biljett till Örebro och sedan fastnade man framför TV:n där det sändes filmen Casanova.
Å nu tänkte jag gå och nanna kudden.
Imorgon blir det skola, där vi ska åka skridsko och sedan blir det en föreläsning om motivation.


Nä, nu måste jag gå och lägga mig :)
Natti natti.


Älskar dej<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill handla :P
Hörre du vi får styra upp ngt med klassen snart igen så de inte rinner ut i sanden....
Du verkar ha de bra iaf!
Nej nu ska jag sätta mig och skriva på ett arbete. Ta hand om dig!
Kram