lördag 7 februari 2009

Nu är det helg!
idag har jag gjort en del, jag gick upp i tid. Redan åtta ringde klockan och jag gick upp, plockade undan lite på mitt rum. Åt frukost och fixade lite skolgrejor. Klockan elva var jag nere på mammas jobb och lämnade den STORA tunga Newbody - väskan.
Här säljs det som tusan! : )

Efter en snabb visit på Grönningen ( mammas jobb), så körde jag hem för att göra lite lunch. Det blev makaroner och köttfärssås.
Sadan körde man in för att arbeta på Espresso House, idag var det en riktigt konstig dag må jag säga.
När jag kom, var där rätt så lite att göra, alla tre som jobbade denna dag std nästan på varandra och visste inte riktigt vad vi skulle hitta på för att få tiden att gå.
Till sist sa vi att Hannah fick gå för dagen och vid tre tiden kom allt folk. Hade och göra hela tiden fram till lite i fem. Carolin gick vid fem och sedan var där inte en kotte. På två timmar hade jag fyra kunder.
Kom i från jobbet rätt så fort och mötte upp Emma, Anna, Eric, Sandra, Urban och Hans inne på Istanbul där jag tog en pizza.
Efter många om och men, gick vi till Hemmakväll och hyrde för ovanligheten en skräckfilm och till det blev det coca och godis :) mums!
Sedan blev körde vi och titta på filmen hemma hos Urban.

Shit pommes frites va dimmigt de e ute, jag hittade knappt hem! Å jag som bara har ett ljus på in bil. Men efter närmare tjugo minuter var jag hemma. Jag fick ju köra i trettio km i timmen.

Nu ska Lina gå och nanna kudden för hon ska upp redan kvart i åtta i morgon, eftersom hon och hennes lag ska spela cupp i Skurup.
Sen blir Öja på kvällen.
På söndag ska jag jobba först och sedan träna :)

Natti natt <3

Inga kommentarer: