lördag 14 februari 2009

Då har fredagen den 13 gått över till lördagen den 14. Vad är det för dag i dag?
Jo, minsann de e alla hjärtans dag eller som Stefan skulle ha sagt all hearts day. Som på ren engelska heter Valentines day.
En dag som alla andra kan man tycka. Jag kommer att spendera min dag på Espresso House mellan 12 och halv 18. Sedan blir det middag, var, hur och när vet vi inte än. Men vem vi är just nu är jag, Emma, Urban och Larsson. Kanske kommer det fler och sällskapar oss. Till maten blir det ett eller två glas vin :)

Fredagen som har gått har sett ut så här:
Lite i nio kom Lisa och Sandra till mig. Då blev det bullar till frukost efter det fixa vi lite till lektionen vi skulle hålla i dag. Då slank det även ner ett wienerbread.
Kollade nästa på en hel film innan det var dags att gå upp till Anderslövs skola. Där hade vi hand om idrottlektionen för sexorna.
Gick därefter hem och kollade klart filmen.
Sen bestämde vi oss för att köra in till Trelleborg, i alla fall jag och Sandra. Där blev det först en lunch på Gilli och sedan blev det ett varv i Valen (eller som en kund sa: jag är i varuhuset fisken). Vi kom hem med varsin kjol i frpn Gina Tricot och Sandra fyndade även en sjal på Vero Moda.
Väl hemma skicka jag in ett par jobbansökan och sedan var det dags för middag tillsammans med the Göranssons Family.
Pappa hade lagat wok med lis. Mums :)

Sedan körde man att se lite på film, det började med att vi tittade på Let`s dance som sedan följde av Sällskapsresan 1 och 2.

Nu är man hemma för att nanna kudden.
Så natti natti på er alla :)

P.s. om ni har vägarna förbi espresso house, kom och ta en fika vet ja! Å varför inte då köpa med en Lovecake till någon :) D.s.

JAG ÄLSKAR DEJ <3

Inga kommentarer: