onsdag 11 februari 2009

IIiiii, de snöar där ute om det är någon som har missat det.
Detta gjorde att jag fick vänta tre kvart innan bussen kom. Detta resulterade i att jag kom en kvart försent till vår lektion, men men jag missade inte så mycket.

Även om jag tycker om snö väldigt mycket, så hade det varit riktigt skönt med varmt väder just nu. Att slippa den tjocka jackan å alla dessa kläder som ska på när man ska träna.

Efter skolan mötte jag upp Anna i Trelle-stad, där vi gick en runda på Valen och sedan satte vi oss på Systrar och bönor och tog varsin varm choklad. Gott :P

Lite över fem gick jag till24Seven för att träna lite, där träffade jag Nilla. Vi sprang av oss lite och det blev lite träning för mage och armar. Vi passade på att träna styrka idag eftersom vi bara skulle ha möte på fotbollen.
Nu sitter man här efter ett långt möte om vårens taktik. Det kom ju inte som en skräll att jag kommer att spela som mittback detta året. Å det ska bli skoj, även om vår taktik är lite annorlunda från förra året.

Funderar starkt på att gå och lägga mig. Ska upp och jobba mellan 12 och halv åtta. Sedan blir det personal möte efter det.

Natti natti :)

Jag vet vad jag känner för dig, men vad känner du för mig?

Inga kommentarer: