söndag 15 februari 2009

Då har sportlovet börjat för alla skolungdomar. Vi högskole-studenter går som vanligt.
Söndag i går! Å det var ingen vanlig söndag, för min mamma fyllde minsann år.
Igår söndag har jag umgåtts med Anna och Nilla. Det började med att jag mötte upp Nilla på 24Seven, där vi tränade ungefär en timme. Sedan gjorde vi oss iordning för en frukost/lunch på Espresso House. Där träffade vi Anna.
Vi bestämde oss för att köra och göra något roligt, så det blev en biltur till BurlövsCenter. Där gick vi en runda och sedan avslutade vi rundan på Mc D. Sen körde vi till Trelleborg igen.
Jag tog min bil och körde till Anderslöv.
Ilördags bjöd Emma på alla hjärtans dag middag. Det blev fläskfile, bea och potatiskorketter, till detta drack man lite vin. Efterrätten bestod av smoothies som vi blandade med vodka. Gott!

Vid åtta tiden var det dags för melodifestivalen och denna afton skulle Måns Zelmerlöw stå på scen.

En underbar afton må jag säga som avslutades med snöbollskrig på Rådjursvägen! Skoj!

Helgen har då gått och ingen snögubbe har byggt.

Idag måndag har det kommit ännu mer snö och hoppas på att det är någon som vill bygga en gubbe med mig i veckan.
idag har man varit i skolan och haft föreläsning o kost och hälsa. Imorgon blir det en lång dag - 8 till 17. Vi ska bland annat åka skridskor och äta lunch på Grafiti :)

Jag har även tränat fotboll idag, i snön. Träningen skulle ha börjats med en löprunda men den började med snöbollkrig istället. Sedan följdes den av anfall och försvarspel.

Nu ska jag minsann stänga av min dator och lägga mig ner på kudden för att nanna. puss o god natt alla kära varelser där ute <3

Inga kommentarer: