tisdag 17 februari 2009

Såg att det stod att jag skrev det förra inlägget den 15 feb. Men det e ju rent fel, jag skrev ju det i går!
Men men..

Idag e det i alla fall tisdag, va i skolan redan klockan åtta i morse och började med rörelse. Hur kan en människa var så pigg och glad klockan åtta på morgon?! Ville bara gå och lägga mig i ett hörn och somna. Men nä, nu skulle vi springa, hoppa och kasta sa hon med ett stort leende.
Efter röreslsepasset var det dags för sista lektionen i skridsko. Vi hade examination och det gick hur bra som helst! :)

Sen körde vi hem, kom till Trelleborg klockan ett, då gick vi till Gilli för att ta varsin sallad. Dit kom Anna och höll mig och Sandra sällskap. Sen körde Sandra hem och vi körde till Willys. Köpte kagor och kaffe, körde hem till Strand på Strandgatan, där vi satte oss och väntade på Emma och lill Erik.
Men deras volvo funkade så vi fick köra till Rådjursvägen i A-town i stället för att fika.

Vi fick vårt kaffe och kagor. Sen spelade vi BUZZ! Där jag kom tvåa. Sen körde jag hem till Spelmansgränd.
Väl hemma vilade jag ögonen och sedan körde jag till spinningen. Vi var inte så många idag, men jobbigt va de :)
Nu är man hemma igen och har fått i sig lite mat har man också hunnit med.
Tänke hoppa in i duschen och sedan blir det nog sängen och en film.
Imorgon ska man jobba på EH, men börjar inte förrän två.

Nä, nu ska jag görra något vettigt. Ha de så brau mi er!

P.S. Längtar till på fredag, Lina har tagit sig i kragen och beställt tid för massage, nice :)

Vill ha dig här hos mig, NU!!

Inga kommentarer: