söndag 8 februari 2009

Snart är denna helgen över och en ny vecka väntar, den kommer att innehålla skola, träning och jobb.
Denna helgen har varit hur skojsig som helst.
Fredagen har jag skrivit om, men inte om lördagen och söndagen. Igår ringde klockan kvart i åtta, steg upp och packade sin fotbollsväska. Lagade mig en tallrik havregrynsgröt, mums :)

Kvart över åtta kom Sandra och vi körde till Lindegård för att hämta upp Lottie. Sen bar det av till Skurup och NilsHolgerssons hallen. Vi hade hamnat i en grupp med två lag som spelar i division två och ett lag som spelar i division tre. Vi som nu spelar i femman kom dit med inga höga förväntningar. Men jag tyckte att vi spelade riktigt bra. Vi stod emot bra och i vissa stunder tog vi hand om bollen.
Vi förlorade dock alla, men inte med så många mål som vi kanske trodde att vi skulle förlora med.

LB 07 - FC Trelleborg 0-1
FC Trelleborg - Sjöbo IF 1-4
BK Kick - FC Trelleborg 3-0

Efter cupen stack man till Fru Alstad för att sälja lite produkter från Newbody, sen körde man och kollade till mormor och morfars hus, där passade man även på att sola. Efter det körde vi till Höjalund och min moster för att lämna Newbody - väska till henne.

Sedan kom man hem vid fem, då sprang man in i duschen för att sedan köra till Simlinge för att förfesta lite. Jag drack cola hela kvällen och körde en bunke fyllon till och från Öja.
Vi kom då till Öja vid halv ett tiden och där dansade vi satan.
Fick en del alkoholhaltiga drycker PÅ mig och knde mig inte så jätte fräsch. Men men jag dansa och hade skoj för det.
Vi fick våra ryck och en del kollade på oss och undrade nog på vad vi gick på.
- Jajo, dom andra var fulla. Men jag , ja jag körde.
Men va fan jag dansa loss för de :)

I bilen på vägen hem var Anna lite negativ av sig. Emma gnällde att hon inte fick hångla och att hon hade blivit av med en tjuga.
- Var fan är min tjuga :(
Anna var snabb och svarade:
- In your ass.
Allt var in the ass på vägen i alla fall till Svarte för sedan hade alla somnat, ja i alla fall baksättet där Emma, Anna och Sandra satt. Nilla höll sig vaken för att underhålla mig. För de hade kunnat sluta illa.

Klockan hade slagit 03.40 när jag la mig ner i sängen hemma hos Nilla. Ställde klockan på tjugo i åtta och sedan somnade jag som en stock. klockan ringde och jag snoozade till halv nio. Steg upp och duschade för att sedan köra till jobb.
Hade en del att göra idag och kom därifrån lite över fyra.
Körde hem oh sedan gick man direkt upp till A-lövs IP för att träna.
Nu sitter jag här och väntar på att mammas hembakad pizza ska bli färdig och sedan blir det nog en film i soffan :)

Så där har ni min helg, hoppas er helg var lika fullspäckad som min och att ni har haft det trevligt.
Nu kallar min pappa på mig för nu är pizzan klar :)

Ha de bäst!
pussssssar


2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter ju som en fullspäckad helg med massor av festligheter!!
Hoppas allt är bra!

Lina sa...

ja visst, den var full men de va inte jag denna helg. Hoppas ni ocks hade en trevli helg. Jodå, här är de bara bra.