fredag 27 februari 2009

då var klockan elva minuter över nio och ni undrar nog varför Lina Göransson sitter framför dator och skriver?!
Jo, i dag blir de e super duper lugn kväll. Sitter i soffan och tittar på Let`s dance tillsammans med min mamma och min pappa. Snart serveras det glass och kaffe. Men först vill jag berätta lite om min dag!

Jag gick upp vid sju och gjorde mig i ordning för jobb. Jag hade hand om klass 6, jag hade en lektion matte och två lektioner engelska. Gick hur bra som helst. Halv tolv slutade jag, då vandrade man och fixade med lönepapper och dyl.
Sen körde jag till Övre där jag mötte upp Sandra, vi tog bussen in mot Malmö och där träffade vi Lottie.
Hungriga som vi var gick vi först och åt och det blev en bakad potatis med kycklingröra. Sen började shoppandet. Men det inget vidare, vi gick in och ut från affärer utan att få med något i en kasse. Men Lottie hittade ett par byxor och för mig blev det en sjal och ett par leggins.
Vid tre tiden var vi trött på allt som hade med affärer att göra, så vi tog bussen tillbaka till Trelleborg och sen körde jag hem till Anderslöv.
Mamma och jag körde sedan till mormor och morfar för att visa dom katalogen med newbody kläderna och det blev även en del snack.


Nä, nu kallar kaffet och glassen på mig!
imorgon blir det först match på ymor och på kvällen kommer min älskling hem :) <3

Inga kommentarer: