måndag 23 februari 2009

Hur kan man sitta och känna att tårarna är väg? Sitta och kämpa för att hålla dom tillbaka så att det gör ont i hela kroppen.
Varför känner man sig så här?
Jag känner mig inte hel just nu, jag känner mig inte som Lina.

Lina som är känd för att vara sprallig och att kunna dra ett Lina-skämt som jag sedan skrattar åt själv.

Jag kan bara höra hur min kollega säger: hur kan du alltid vara så gla. Jag blir glad varje gång du ska komma och jobba, du gör ens dag så mycket lättare.
Eller hur min chef säger: Du är solstrålen här på Smyge :)
Jag vill vara den solstrålen, men just nu känns det som jag går i en bubbla och vet inte var jag ska ta vägen.



1 kommentar:

Anonym sa...

Usch då.
Åh du som är så bra på att liva upp allt och alla, el iaf mig. Jag tror tyvärr inte att jag är lika duktig på de som du :S
Men hoppas du mår bättre snart, men ibland behöver man en sån där bubbla!
KRAM