onsdag 11 februari 2009

Lide å görra?!

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? Har abonnemang!
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Nej det har jag ej!
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Lisa, Sandra och Nilla
4. Hur lång är du? 162 cm
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Women, tror jag den hette.
6. Hur löd ditt senaste sms? I know, vill inte glo...
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ja du!
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
9. När såg du senast din mamma? Precis
10. Icke godkänt i något ämne? ja, i ett ämne från gymnasiet
11. Mvg i något? i fyra ämnen från gymnasiet
12. När vaknade du idag? 07.30
13 Vilken är din favoritplats?Vet inte riktigt..
14. Vilken plats föredrar du minst?
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Utbildad lärare, hus och familj
16. Hur stor är din säng ? 105
17. Vad sover du i? Alltid naken ;)
18. Hur många kuddar har du i sängen? fem
19. Var har du bott/bor? Beddinge, Vallby och Anderslöv
20. Tycker du om kinamat? Jepps :P
21. Tycker du om kaffe? Ja!
22. Vad dricker du helst till frukost? mjölk eller kaffe
23. Kan du spela poker? Nja, jag e i alla fall inget proffs.
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Jag det gör jag :)
25. Vill du ha barn? Ja, två stycken
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och tyska
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nixpix
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Båda två
29. Vad spenderar du helst pengar på? Klälder
30. Äger du dyrbara smycken? De vet jag inte om jag gör
31. Kan du rulla med tungan? Jepps de kan jag.
32. Vem är den roligaste människan du känner? Ja du, de finns en del. Men den roligaste e nog jag själv :)
33. Vad har du för ringsignal? Lay your love on me
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja det har jag.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Väggarna på mitt rum
36. Kan du byta olja på bilen? Nja, jag har aldrig försökt.
37. Vilken var den senaste boken du läste? Uppladningen, en av de böcker som jag ska läsa i denna kursen.
38. Dansar du i bilen? Hmmm
39. När var du i kyrkan senast? På julafton,det är tradition
40. Hur många hål har du i öronen? tre
41. Har du någon piercing? Inte mer än i öronen
42. Har du någon tatuering? Tre stycken
43. Har du provat droger? NÄ
44 När blev du av med oskulden? Jadu
45 Har du pojkvän/flickvän? ja de har jag

Inga kommentarer: