måndag 5 oktober 2009

Då börjar det blir kväll och töserna i laget har nu tränat i snart en hel halvtimme. Vill också, men fick inse att jag inte kunde! Fick en smäll igår på matchen så jag vred mitt knä och har ont.
Men det går över, det var inte så illa som min bror råka upp för när han vred båda knäna. Är lite rädd att bli så skadad som han och få operera korsbanden, för det vill jag absolut inte räka ut för.

Jag har inte gjort så mycket denna eftermiddag, har läst mina kapitel plus två andra (sedan tidigare) och har precis kommit ut ur duschen, gud så skönt det var. Så nu är man rent och fräsch!
Hoppas på att älsklingen ska ringa snart och säga att han är på väg hem så vi kan laga lite middag och sedan lägga oss i soffan för mys. Men han visste inte alls när han slutade, så vi får se hur länge det dröjer till telefonen gör ljud i från sig.

Ätit har man också gjort, det blev makaroner och köttbullar till Brunch/lunch. Hade inte hunnit äta något till frukost eftersom man var helt uppe i varv på jobb. Så jag åt först en risifrutti och sedan bestämade jag mig för att göra lite mer matigare.

Nä, nu ska jag sätta mig och skriva ner lite stödord till i morgon, när vi ska träffa gruppen och sedan ska vi ha två timmars föreläsning, sen ska man inte befinna sig i skolan mer denna veckan!

Ha en nice afton allihopa!

Inga kommentarer: