söndag 11 oktober 2009

Tack för en trevligt afton igår!
Vi var då hemma hos Anna & Eric, där tittade vi på fotbollsmatchen mellan Danmark och Sverige. JAg tror att de flesta vet hur det gick, då Sverige fick in två mål som blev bortdömda och att sedan fick Danmark in ett mål som och vann matchen.
Matchen kan man diskutera, jag själv vet jag inte vad ska tyckte om den i helhet.
Efter matchen blev det musik och dricka. Vi spelade med andra ord, skitroligt spel (speciellt i ett onyktert tillstånd).
- Dom bor i en kupa...?
- Bin?
- NÄ!
Det andra laget skriker tiden är slut!
- Vad var det då?
- Eskimå
- Dom bor i en igloo!
- Ja, men jag va ju inte klar. Jag skulle ju säga iskupa.
Många härliga skratt under spelaets gång.
Vid ett tiden, körde vi ner till staden och fick på Club Uppenbar. Träffa en del folk som man inte har sett på länge. Å en massa dans blev de!

Lite över tre var vi hemma och somnade som två stockar. Vaknade vid elva och gick ner till Valen och till ICA, köpte lite bullar och sedan gick vi upp till Högalid för att hämta Andreas bil. Körde hem och kokade ägg och åt frukost.
Nu har Andreas kört hem och nu ska jag köra till honom.
Ikväll blir det pizza och film!
Ha de så bra :)

Inga kommentarer: