måndag 26 oktober 2009

Måndag och en ny vecka börjar. Jag vaknade vid halv nio idag och körde hem så jag var hemma lite över nio. Strax innan halv tio började jag skriva min sista examinationuppgift i kursen. Tog inte så lång tid innan jag hade skrivit en och halv sida av tre. Någon paus emellan tog jag, eftersom jag blev rätt så trött på uppgiften ganska så fort.
Kvart i tolv träffade jag Sandra ute på gatan och sedan cyklade vi mot 24Seven. Där tränade vi i en och halv timme, så nu är man trött i hela kroppen men mest i armarna.
Efter träningspasset cyklade vi hem och jag lagade en lite lätt lunch som bestod av pyttipanna med ett ägg.
Hade tänkt skriva lite mer på min uppgift, men jag tror att jag har gett upp för dagen. Men ska nog ta med datorn till Andreas, så kanske jag kan skriva lite om någon poppar upp i huvudet.
För när det väl poppar upp något så ska man egentligen skriva ner det direkt, men oftast har man inte papper med sig över allt. Å om man ligger i sängen och kommer på något som man tycker att det låter ju bra, då går man inte ner och sätter sig för att skriva de. Egentligen är det rätt så dumt att man inte gör det. Ofta tänkter jag: aja, kommer att komma ihåg det där, så jag behöver inte skriva ner det. Men när man väl sitter och ska skriva så komme rjag givetvis inte ihåg!

Denna veckan är det inte mycket skola, eller egentligen ingen skola alls. Vi ska ha skrivit uppgiften till på torsdag och deadlinen är ca. 16.00. Jag och Sandra ska nog köra in och lämna in uppgiften i facket så där på torsdags förmiddag. Så jag har hela dagen i morgon och hela dagen på onsdag på mig att skriva klart.
Annars denna veckan:
Tisdag: Skrivdag hela dagen, träning på gymmet (kanske blir det två pass)
Onsdag: Skrivdag, fotbollsträning inomhus =)
Torsdag: Inlämning av examinationsuppgift 3, brandövning på Smyge 13-17
Fredag: Klippning 10.30, kanske en runda till läkaren (om mamma har fått en tid till mig)och middag hemm hos päronen.
Lördag: FRI!
Söndag: Träning inomhus!

Sen börjar ännu en ny vecka och en ny månad.

Inga kommentarer: