tisdag 13 oktober 2009

Tisdagen den 13 oktober och klockan är kvart i två.
Denna dagen har jag gjort en massa, tycker jag själv då.
Jag gick upp tjugo över åtta, efter ha snoozat i (bara) tjugo minuter. Gick ner till köket och tog mig en macka. Startade datorn och sedan var jag igång med att skriva den sista delen av vårat examinationsuppgift, den individuella. Jag kom inte igång direkt, utan var tvungen att kolla läget på facebook och på bloggarna först och sedan kunde jag i lugn och ro börja mitt skrivande.
Kom ganska långt och när jag såg på klockan var det bara lite över tio.
Packade ner min dator och sedan körde jag in till Trelleborg och lägenheten. Gick upp och lämnade min saker och hämtade min smutstvätt och gick ner till tvättrummet. Fick ihop två hela maskiner. Sedan gick jag ut för att flytta på min bil. Väl hemma i lägenheten igen tog jag mig i kragen och städa lite smått ute i köket. Tänkte att dammsuga och dammtorka lägenheten i dag. Men ännu har jag inte kommit så jättelångt på den fronten.
Jag har även hunnit med och sätta in alla fotona som jag fick i fredags och igår i album (förutom London bilderna).
Nu tänkte jag ta min bil och köra till Maxi för att fylla upp mitt matförråd. Kanske ska laga lite mat som jag kan lägga i frysen?! Alltid lika bra att ha. Men vi får se hur det blir med den biten.
Ikväll kommer jag att få laga mat själv till mig själv. Då blir det troligen pasta med kycklingfile i soltorkadtomat och feta sås. GOTT!!

Nä, om man ska ta en i kragen och bege sig till ICA MAXI!

Inga kommentarer: