söndag 25 oktober 2009

Sunday!
Idag är det en regning dag.
Jag sov länge och nu sitter jag och tittar på reprisen på Idol.
Har precis ätit lite lunch och idag bev det minsann makaroner och köttbullar.

Sedan blir det möte på Ymorvallen och sedan vidare till Anderslöv för träning. Kommer att träna till halv fem och sedan blir det en myskväll.

Igår var det tjejmiddag hemma hos Anna, vi fick en god middag som innehöll kyckling och rotfrukter med sallad och kallsås. mums! Till det blev det något glas vin.
Efterrätten var en citronfromage med varma hallon. Mums på de med.
När det var avdukat flyttade vi in till vardagrummet och singstar. Skitskoj!
En massa skönsång från töserna och sedan gick vi ner till city för en drink. Jag gick hem vid tjugo över tolv. somnade direkt som en stock.

Vill tacka er töser för en mycket trevlig afton.

Nu ska jag packa ner mina saker och byta om till träningskläder. Måste ju tanka innan mötet också, annars kommer vi minsann inte till A-town!

Inga kommentarer: