fredag 9 oktober 2009

Fredag, fredag, fredag wieee! Å min helg börjar i morgon vid lunch tid.
Idag ska jag först en runda till centrum, för att köpa mig en svart skjorta. Detta för att vi har börjat jobba med skjorta på Smyge igen.
Sen ska jag till Sandra och plugga lite performandanalys (tror att det stavas så). Kl. 17.00 ska jag befinna mig på Smygehus Havsbad och börja mitt arbetspass och i kväll ska det vara middag för 50 personer som jag även kommer att träffa i morgon förmiddag på frukosten. Tror inte att de kommer se så pigga ut :)

Vad har annars hänt denna veckan?
Vi har varit rätt så mycket i skolan, ovanligt mycket :) Tio timma ungefär, å det är mycket eftersom vi brukar bara vara där ca tre timmar i veckan.
TRänat har jag också gjort, tisdags var jag på gymmet och sedan på onsdagen var tränade jag fotboll inomhus :) Skojsigt!!

Igår var jag, Nilla och Sandra i Malmö och på Turning (Tornet som H, säger) Torso, där fick vi vara modeller får någon timme.
Fick med oss vars tolv bilder hem och jag blev hur nöjd som helst med mina.


Vad kommer att ske?
Jo, dagen har jag redan skrivit om och i morgon förmiddag blir det jobb som sagt. Efter det blir det att köra till Svedala för att spela våran sista seriematch.
När den är slut kommer jag att köra till min mormor och morfar, där blir det en eftermiddags fika.
På kvällen blir det Danmark-Sverige och sedan blir det kanske utgång på de.
På Söndag är jag rent fri! Har inget planerat över huvudtaget och det är RÄTT så skönt.

Sen är denna veckan över och en ny fräsch vecka börjar.

Nu tänkte jag gå och duscha av mig och sedan ska jag cykla ner till staden.
Ha en bra fredag!

Inga kommentarer: