torsdag 22 oktober 2009

Torsdag och här sitter jag i älsklingens soffa och tänkte formulera ett litet inlägg. Om man tittat ut igenom fönstert är det ett typiskt höstväder, mörkt, kallt och regnigt.
Funderade lite på att snart köra mot lägenheten, packa ihop min smutstvätt och gå när för att börja tvätta. Jag ska även till banken i dag och prata om pengar. Vet inte riktigt varför, men dom ringde upp förra veckan och ville boka in ett möte. SÅ vi får väl se vad som kommer att ske. Sen tänkte jag göra lite till lagfesten som är i morgon, lite smått och gott. Sedan ska jag möta Sandra vid Ymorvallen klockan fyra, så det blir inhandlat lite mat =) Fixar lite i dag och mycket i morgon, har lite att göra, varför skjuta upp det in i det sista?! Det är inte bara detta man göra så med utan hemtentor är jag expert på att dra ut på tiden och sedan märker man - ojsan nu ska tentan vara inne om tre dagar och här sitter jag och har gjort ett skit!
Å när man väl har bestämt sig att man ska börja i tid, ja jo, då får man inte ner ett skit på pappret.

Så dagen består av lite fixa och trix plus möte. Imorgon kommer jag och Sandra hålla på att fixa och dona hela dagen lång.

Kanske kommer jag att lägga ut ett inlägg till idag. Men så länge så får ni ha det så bra!

Inga kommentarer: