tisdag 27 oktober 2009

Jag känner mig nästan färdig =)
Jag ska bara skriva lite till på min examinationuppgift sen är det färdig.
Dagen har då knappt börjat, känns det som. Eller jag har i alla fall inte gjort mer än att sitta framför datorn och skriva tenta. Men snart är det äntligen klar och jag kan ta det lugnt lite innan den nya kursen börjar den 10 nov.

Jag kan dock informera att jag är väldigt seg i min kropp i dag efter gårdagens träningspass på gymmet. Där tränade jag och Sandra i en och halv timme. Så jag bestämde mig för att det bara blir ett träningspass i dag plus att jag nog inte ska träna armarna.
Men vi får helt enkelt se hur dagen blir. Tänkte snart köra mot Anderslöv och Spelmansgränd. Jag vill bara ha tag i min mamma först. Jag vill ju att hon ska läsa igenom tenta och säga vad hon tycker.

Lunch kommer jag att äta på Rådjursvägen tillsammans med Emma.
Nä, om jag ska försöka ta mig i kragen och få tag i mamma och sedan göra mig i ordning.

Inga kommentarer: