lördag 17 oktober 2009

Lördag och här sitter jag och filosoferar.
Igår jobbade jag på Smyge, vi hade ca 80 personer som åt, drack och dansade.
Mycket trevligt band må jag säga :)
Jag kom kom inte hem förrän klockan två och kröp ner i sängen direkt. Eftersom jag jobbade så länge, så tänkte jag att jag förtjänade en sovmorgon. Jag ställde båda mina mobiltelefoner denna gången. Klockan tio ringde den gamla telefonen, men inte den nye. Jag har misstankar om att den nye mobilen inte tycker om lördagar, för det är den tredje lördagen i rad som inte larmet går.

I alla fall så snoozade jag till tjugo över tio och sedan gick jag ner till köket för att ta en macka eller två.
Nu sitter jag här och kollar rundor på nätet.
Ska snart ställa mig i duschen för att bli lite ren, sedan ska man köra till Trelleborg för att öppna upp Hotel Duxiana och sedan vid halv fyra tiden tar jag bilen till Smyge för att jobba kväll/natt. *Ikväll kommer det att vara ålagille på havsbad och just nu har vi ca 90 personer bokade. Kommer att bli skoj :)
Imorgon ska man träna först vid tre tiden och sedan blir det kalas för Vilda Matilda klockan fem :)
Sen är denna helg över.

Min kommande vecka ser ut så här just nu:
Måndag: Skola 10-12
Tisdag:
Onsdag:Träning 17.30-19.00
Torsdag:Tvättdag
Fredag: Lagfest!
Lördag: Jobb 7-15, party på kvällen
Söndag: Träning 15-16.30

Inga kommentarer: