måndag 5 oktober 2009

Hello everybody!
Måndag igen och jobb väntade på mig i morse. Var på Dannegården redan halv sex, puuuh va seg man var när man skulle gå upp. Det var ju hur kallt som helst utanför täcket. Men UPP kom jag. Hade en lite skara till frukost idag, runt 15 stycken. Var rätt tur att det inte var alltför många i morse eftersom diskmaskinen inte gick i gång för mig och jag fick kontakta diskbolaget. Dom kom och konstaterade att det någonting hade brännt i sönder, så vi hade inte någon diskmaskin fram till halv tolv kanske. Då ställde man sig där och diskade och fejade. Snabb som jag var så var jag klar precis i tid tills jag skulle sluta.
Nu sitter jag här och ska snart ta mig i kragen, måste ha något i magen kände jag nu och då är det snabba puckar som gäller.

Håller på att försöka hitta en mail adress till Easy Jet, men jag hittar inte någon på enelska hemsidan. Får ta den som jag fick bekräftelse av resan. Ska försöka få någon lite ersättning för att vårt plan blev inställt och att vi inte fick reda på någonting om vad som hände!

Nä, nu måste jag verkligen ha någonting i matväg i mig och sedan ska jag sätta mig i soffan och läsa min bok, så jag har i alla fall läst mina kapitel i Gunilla Ladbergs bok.

Inga kommentarer: