lördag 10 januari 2009

Då var det helg!
Idag hade vi mentorsmöte, kändes lite sisådär att åka in för ett enskilt möte som gick på en kvart och sedan ett gemensamt möte som varade i en timme. Fast jag och Sandra skulle skriva lite till på vårat projektarbete. Efter ha ätit lunch så bar iväg till biblioteket och där satte vi oss för att skriva.
Nu ser man ett slut på arbete och de är rätt så skönt må jag säga.
Efter ha suttit i några timmar och skrivit, bestämde vi oss att pausa och åka hem.

Vid sex-tiden träffade vi, Nilla och Emma på torget och gick vidare till Istanbul där vi åt middag. Innan vi körde till Malmö, gick vi inom Hemmakväll för att köpa oss en gottepåse som vi kunde ha när vi skulle titta på den nya Wallander-filmen på bio.

Jag tyckte att filmen var bra, men saknade Ola Rapace.

Filmen var klar vid elva och då körde man hem mot A-Town.

Å nu sitter man här, pigg och vaken, men jag nog försöka lägga mig på kudden igen och jag hoppas på att man kan somna. För i morgon är det en ny dag, å den är helt oplanerad så vi får se vad som sker.


Natti <3

Inga kommentarer: