söndag 4 januari 2009

Då var det söndag.
Denna dagen spenderade jag först hos Sandra, där vi blev klara med hela inledningen. Imorgon blir det resten av arbetet. Vi satt även och kollade igenom alla dessa foton som har tagits under åren. Så nu har jag titta på alla foton och slängt dem som jag inte tyckte va någonting.
Vid två tiden körde vi till Trelleborg för att träna fotboll, riktigt skoj. Har inte varit dr på hela december månad!
Sen körde man hem och gick en runda och pratade med älsklingen i telefon. Sen blev det en varm dusch.
Middagen åt jag tillsammans med Anna och Nilla, det blev kycklingfile, pommes och bea.. mmm så gott. Sen fixade jag och Nilla låtar till vår spinningskiva :)

När jag kom hem igen blev det att läsa lite ur Genus-boken och skriva upp lite sidor och nu ska jag gå och lägga mig. Får lite sovmorgon, ska inte vara hos sandra förrän tio.
Sen är det dags för Urbans fest på kvällen.

Saknar dej mitt hjärta <3 Natti natt :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

AMEN! radera inga foton utan att dubbelkolla med moi först! Hör du det??!!:)

Lina sa...

Kära A!
Jag har inte raderat alla, men några stycken. Bilder som till exempel som var suddiga.