torsdag 8 januari 2009

Vad har hänt idag?

Jo, man steg upp vid åtta. Tog en macka i all hast och sedan kom Sandra och hämtade mig tjugo över nio. Idag var det dags för vår sista handedning. Ska ju lämna in arbetet på måndag.

Vi körde in till skolan i dag för att vi visste att vi inte skulle vara där så länge, å vi hade rätt. Vi var i skolan i en kvart. Ja, de är sant. Femton minuters handledning om ens de. SÅ vi körde hem till Sandra för att försätta skriva på projektarbetet.

Jag kom hem vid fyra tiden och då satte jag mig vid dator och skrev min utvärdering inför mentormötet i morgon. Sen fick man syn på att man skulle göra något som skulle ha skickats in, så jag skrev ihop något snabbt och skickade in.

Så dagen och kvällen har bestått av plugg, plugg och åter plugg.


Imorgon blir det som sagt mentorsmöte och sedan blir det plugg med Sandra. Sen på kvällen blir det minsann bio med Sandra och Nilla. Det är den nye Wallander som ska ses.


Nu ska jag snart gå och nanna kudden. Så god natt på er.


Saknar dej här vid min sida.

Vill att du ska komma och hålla om mig.

Inga kommentarer: