onsdag 21 januari 2009

Onsdagen den 21 januari 2009. Snart är det helg igen, ska bli såå skönt. Just nu har man inget planerat, men tänkte plugga lite och träna lite.

Idag har jag då först jobbat, fick sluta en och en halvtimme tidigare. Körde hem och tog det lilla lugna, skrev in mitt schema och pluggade. Vid halv sex tiden körde jag till Söderslättshallen för att prova ett par nya fotbollsskor, men där va inga som föll mig i smaken. Får kolla runt lite till, grässäsongen börjar ju inte riktigt än.
Sen var det tid för löpträning, även i dag var vi sex personer. Så det blev inte en sådan träning som tränarna hade tänkt sig, utan det blev spring i parken. Sammanlagt blev det 5,4 km och det kändes i benen att man körde spinning i går. Men efter löprundan kändes de hur skönt som helst.

Imorgon blir det tidig morgon, börjar skolan klockan åtta och slutar kring tre. Vid fem tiden blir det spinning-intro med Nilla och sen ska vi beställa lite kläder från H&M :)

Nu ska jag gå och lägga mig, så man e pigg tills imorgon.


Saknar dej <3

Inga kommentarer: