onsdag 7 januari 2009

Ännu en dag som lider mot sitt slut.
Idag steg man upp riktigt tidigt, klockan var halv sju när alarmet ringde och eftersom jag inte gick o la mig i tid igår så ja va riktigt trött.
Kom till jobb och det va rätt lugnt fram till typ tre då alla helt plötsligt skulle ha fika. Fick jobba över lite och kom hem vid fem.
Då bytade man om och gick till gymmet, ja ni läste rätt jag gick till gymmet i Anderslöv. Där skulle vi ha spinning med laget. Hängde med på Nillas pass och sedan va det min tur att hålla ett pass, så det blev två spinningpass för min del. Så nu är man helt seg i benen.

Imorgon blir det handledning, vi ska få svar på alla våra frågor och sen blir det fortsatt plugg med arbetet! Hoppas att vi får det klart snart, just nu e nog vårt problem att vi har för många sidor. Men det fixar sig nog.

Nu ska jag hoppa isäng, natti natti på er :)

Inga kommentarer: