söndag 25 januari 2009

Sådär ja, nu ska jag berätta för er alla vad jag har gjort i helgen.
Igår vid elva tiden mötte jag upp mina kära vänninor på parkering vid Magasinet, där vi gick i samlad trupp till Systrar & Bönor för att äta en stadig frukost.
Efter det fick vi en lite runda på Valen och sedan gick vi vidare till 24Seven för att worka out. Det blev en kvart på löpbandet, lite rygg övningar, jag körde även mage och armar. Sen hittade jag och Anna roddmaskinen, där vi hade tävling och gud vad man ble trött utav den.
Men skoj var det :)

Sen körde vi hem till respektive hem och gjorde oss iorning för en runda på IKEA. Väl inne på ikea blev vi hur hungriga som helst på en ikeakorv, men betsämde oss för att gå rundan först och sedan ta varsin korv. Vi hittade lite av varje, för mig blev de inte så mycket. Men det blev en fikusaktig blomma. För dom andra blev det pläd, blommor, korgar och vinglas bland annat.
När vi hade betalat så kollade vi mot korven, men där var en rent för lång kö så vi bestämde oss för att ta en korv på Maxi när vi ändå skulle dit och handla mat till kvällenmiddag.

Så vi körde och när vi kommer in på MAXI tappar jag och Anna hackan, Pölsemannen var stängd! Men va fan vi dör ju snart av hunger. Men men vi tog oss i kragen och gick in, där fastnade vi på leksakavdelningen för vi skulle kolla spel, men där hittade Anna roligare saker, som till exempel Starwars svärd, som lät :) Blev vi gla eller?!

Vi fick handlat och körde inom Shell för att vi skulle få vår korv, körde hem till Nilla och hämtade min bil och körde hem mot Anderslöv.

Ibilen hem fjantade vi och vi undrar var får vi allt ifrån?! Jo, från coca colan så klart :)
Vi hittade på en ny betydelse till GSM bland annat.
Väl hem på Spelmansgränd började vi laga vår middag, Nilla hade hand om salladen, Anna om köttet och jag om pommesen, men Anna tog över min uppgift efter ha bränt mig på ugnen. Efter en stund kom även Urban, Dan och Eric. Vi åt och sedan blev de en massa snack, vi skulle ha spelat spel, men vi det blev inte så.
Vid halv tolv tiden, körde alla. Vissa skulle hem och andra skulle ut. Det blev bara jag och Anna kvar. Vi satte igång en film och sedan vid halv två åkte även Anna hem.

Idag har jag inte gjort så mycket, jag var och tränade vid halv tolv till ett, sen har jag inte gjort så mycket vettigt.
Nu ska jag snart sätta igång en film och sedan ska jag ringa min älskade :)
Saknar honom såå mycket<3

Ha en bra söndags afton! :)

Inga kommentarer: