lördag 17 januari 2009

Fredagen den 16 januari är nu över.
Vi spenderade först fyra timmar i skolan för det var dags att opponera arbeten, gick hur bra som helst. Ska bara ändra lite saker i vårt arbete och sedan ska vi lämna in det igen.

När jag kom hem lite i ett så var mamma igång med att städa en av våra stora gadrober, en massa grejor låg överallt. Så det var bara och sätta sig ner och sortera alla papper. Jag kommer att lägga upp lite bilder och sedan hittade man också en hel del. Bland annat hittade man teckningar som man hade gjort i bilden när man gick i femman, gamla foton pch sedan drog man fram sin balklänning för att se om den passade efter ha hängt i gadroben i snart fyra år. Å gissa, den passade minsann en, det soim var ett av mina mål detta år.
Vad ska man nu ha för mål?

Efter några timmar städande var det färdig och det ser helt annorlunda i gadroben. Nu kan man i alla fall gå in där och vända sig och sedan gå ut. Innan kunde man inte kunna komma över tröskeln.

Vid fyra tiden kom min moster Cilla och hämta mamma och mig. Vi skulle köra till UllaHill för att köpa en inflyttningpresent till Lotta&Anders som ska ha ett litet party imorgon.

Sedan blev det middag och efter det körd e jag in till Anna. Där vi kollade igenom en massa foton, gamla som nya :)

Nu är man då hemma igen och ska snart nanna kudden, men först ska jag lägga upp lite bilder, från bland annat storstäningen.

Puss o go natt



Fr. vänster: Ett foto på mig när jag var liten, sedan ett verk ritad av mig, när man gick i femteklass. Till sist ett foto på mig och min bror.

Fr. vänster: Ett gammalt lagfoto, sedan ett nytaget foto på mig och min bror. Det tredje visar en del av det som skulle slängas.
Balklänningen januari 2009 Balklänningen maj 2005

2 kommentarer:

Anonym sa...

Där har vi ju de omtalade BOIS-pannbanden och Sandra i mål :P

Lina sa...

Oja, fast det står Anderslövs Boik på dem, Sandra är målis :)