tisdag 6 januari 2009

Tjingeling alla glada!
Ida har man haft en riktigt lugn dag, har umgåtts med Nilla, vi har varit ute och gått i en och halv timme. Man har städat undan lite på sitt rum och man har även fixat alla foton som man fick av Sandra. Nu ska jag bara få in alla bilder som jag tog hos Urban på min dator och sen ska jag framkalla denan drös med foton. Kom på att man inte har gjort det sen förra sommaren. Så där e en del.

Igår va man ju på fest och inte vilken fest som helst, utan det var ju fest för Urban. Han fyllde ju 25 år!
Vi var väl en 50 pers. som höll i gång. En massa snapvisor, ett och annat tal hölls och vi får ju inte glömma att det blev dans! Patrik var DJ:n denna kväll och det blev en massa låtar från Mamma Mia :) Det gjorde du bra Patrik!
Det var nog tur att Hans inte höll i alla snapslåtar för vi har ju erfarenheter av de. För hur gick det på Lotties 20-års fest, jo alla var nitade och själva Hans somnade efter maten, å vi var inte lite nitade iheller.
Men igår var det nog Hans som höll de tempot.
Det var väldigt trevligt och kom hem gjorde man vid halv tre. Efter ha stannat på Shell för att köpa en korv.

Det tog som sagt en hel del bilder, jag själv har nog 100 foton ifrån festen, och jag lovar att jag kommer att lägga upp några på bloggen, men det blir en annan dag!

För nu ska jag gå och lägga mig, för jag börjar jobba kl. åtta i morgon. Sen blir det spinning på kvällen, det första passet som jag håller. Fast det blev ingen ny spinning-skiva till denna gång. Men det kommer till nästa onsdag, det lovar jag!

Nu känner jag att jag är på gång med mitt tränande. Jag kommer att ha fotbollen måndag, onsdag och söndag. Spinning på tisdag och sen ska man fixa gymkort på 24seven.

Nä, nu måste jag nanna!

älskar dej hjärtat mitt!

Inga kommentarer: