torsdag 29 januari 2009

Då var det snart dags att tänka på refrängen, fast det blir så att jag lägger mig och tittar på en film innan jag nannar.

Som jag skrev innan så ringde jag upp till Anderslöv gym och skulle höra om det blev spinning eller ej.
Å det blev ingen spinning denna torsdag, utan jag åkte med mamma och pappa in till Trelleborg. Där skulle dem titta på bio och jag mötte upp Nilla utanför 24Seven, där vi tränade lite mer än en timme.
Man tränade armar, mage och rygg :)

Sedan ville Nilla gå en runda på Valen och jag va inte svår på att hänga med. Detta resulterade i två tunna tröjor från Gina Tricot, en tjockare tröja på MQ och ett par tunna träningbuxor från VeroModa.
Efter rundan följde jag med Nilla hem, sedan kom mina kära päron och hämtade mig. Å nu är man hemma och har precis fått ner lite lasange :) MUMS!

Nä, om jag ska göra något vettigt innan man sätter igång en movie :)

Saknar dej här hos mig <3

Inga kommentarer: