torsdag 29 januari 2009

Klockan är nu ett, torsdagen den 29 januari och det har redan hänt en del denna dag.
Skoldagen skulle ha varit mellan 10 och 15, men den sista lektionen blev inställd och jag bestämde mig för att köra. Så Lisa och Sandra kom kvar över nio och så körde vi in mot skolan.


Väl inne i Malmö, har jag en Renault bakom mig som kör skitnära. Helt plötsligt skulle lastbilen som körde i yttersta körfältet kör in där jag körde, jag lade mig på tutan och fick bromsa. Bakom mig blev den bilen förbannad och började blinka med sina helljus! Jävla Renault! Va fan skulle jag göra? Jag körde till de andra körfältet så snabbt jag kunde och blev arg. Helt plötsligt bromsar Renault bilen framför mig, sedan ökade han farten och bromsade igen. Dum i huvudet?


Väl framme på skolan arg som ett bi, fick jag tag i en boll som jag kunde avregera mig på.

Vi hade bollbas lektion och de va rätt så skoj, tills den sista spelformen vi skulle göra. För där blev de ingen spel utan bara mål.

Sedan gick vi mot bilen igen och körde hemåt mot A-town.

Nu sitter man här mycket gladare och ska snart ringa upp till gymmet och kolla om det blir någon spinning i kväll eller det bara blir mage-armar träning. Sen blir det plugg!



Ha en skön torsdag! Återkommer säkert i kväll!

Inga kommentarer: