söndag 11 januari 2009

Ännu en helg lider mot sitt slut.
En helg då man var helt fri, förutom från projektarbetet som ska in i morgon.

Å i dag klockan två var man helt färdig med projektarbetet, SKÖÖNT!
Nu ska vi bara läsa igenom det och sedan lägga upp det på It`s learning.
Idag har man också tränat fotboll, på Anderslövs IP. Nu ska jag nog lägga mig i sängen och titta på en bra film, tror att det blir dagboken med Ryan Gosling. Sen blir det nog Irene Huss vid nio. Imorgon ska man inte gå upp så tidigt så det gör inget att man är uppe lite längre än vanlig.


Igår gjorde man inte så mycket på dagen, man var inne i Trelleberg och köte en kamera och sedan städade man sitt rum, läste arbetet och tittade på fotboll. På kvällen var vi hemma hos Anna och Eric. Där man åt sin hämtade pizza och snackade en massa. Vi tog även fram spelet - med andra ord. Vid närmare halv två åkte man till magget och dansade lite. Sen körde man hem en drös med folk. Kom inte hem för än fyra och sedan steg man upp vid halv tio.
Jag tänkte lägga upp lite bilder från igår som jag har fotat med min nya kamera :)



1 kommentar:

Anonym sa...

Liiiiiiiiiiite fuller blev ja nock ja ;) Du får skicka bilderna ;)