fredag 2 januari 2009

Ett nytt år
vad har detta år att erbjuda?!

Nyårafton en afton som bjöd på en del, fast inga skandaler hände.
Den första dagen på året spenderade jag i Beddinge, där vi som sov över, städade huset och sedan begav vi oss till Trellestad för att ta oss en pizza på Casablanca, gott va de :)

Nyårlöften har jag några av, men vill inte säga eftersom jag inte vet om jag kan hålla dom. Men ett av dem e att jag ska träna mer än vad jag gjorde 2008.

Idag fredag den 2 januari - o9 har jag arbetat och sedan spenderade jag kvällen hemma hos Nilla, vi lagade god mat och sedan blev det film. Då fick vi även sällskap av Emma och Annika, NICE!
Imorgon blir det ett mellanpass på EH och sedan blir det kalaaaas för lilla mig :)

Nu ska jag hoppa i säng så att jag e pigg i morgon.

På måndag är det Urbis 25 års partey :)

Inga kommentarer: