måndag 12 januari 2009

Måndagen den 12 januari 2009.
Idag har jag varit en runda i Trelleborg med Sandra, vi gick på biblioteket och lånade böcker till vår nya kurs, lek, rörelse och hälsa.
Snart börjar ju sidoämnena, kurser man väljer själv ska bli riktigt skoj. Men jag kommer att sakna min underbara klass, hoppas vi kommer tillbaka till samma klass.

Efter biblioteket så gick vi en runda på valen och sen körde vi hem. När jag kom hem till A-town och efter jag hade läst vårt arbete, så satte jag igång en film som heter Kommissare Lynley. En helt okej film, men jag lyckades somna i mitt av filmen. Men jag i alla fall början och slutet.
Vid halv sju körde jag mot Ymorvallen, för idag var de grusträning. Den träningen började med löprundan och sedan var det lite övningar varvat med löpning. Det känns ikroppen, kan jag säga.


Nu sitter man här och ska snart lägga sig, imorgon är det jobb mellan 12-16 som gäller och sen blir det till att köpa gymkort.


Saknar dej så oerhört mycket,
vill ha dig nära mig <3>
älskar dej över allt annat.

Natti natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Avslutningsparty på lördag, kommer bli så skoj! :)