lördag 3 januari 2009

Mer pocen cola, tack!

Dagen böjrade med att man kom till jobb (EH) vid elva tiden. Där va knappt något att göra och jag fick sluta en hel halvtimme tidigare. Hann gå till H&M och där hittade jag en tröja som jag ska ha till min kjol, som jag ska bära på Urbans partaj :)
Sen körde man minsann himm.
Kom hem lite över fyra, la mig i sängen och tog mig en power vila. Sen var de dags för att göra sig iordning för kvällen kalaas.
Vi var en del, mormor, morfar, päronen, fam. Strand, Cilla, Hugo, Matilda, Anna, Nilla, Sandra och Emil.
Det blev först en kyckling-gryta och sen blev de kaffe och kaka (prinsesstårta), mums :)
Min kära kusin är för kär, han sprang och härjade och till sist blev han så törstig och kom till mig och sa : Får jag pocen cola?
Visst skulle han få mer coca cola :)
Han är bara för rolig den lilla filuren.

Nu närmar sig uret tolv slaget och då är det dags för att hoppa i säng. Imorgon blir det plugg hemma hos Sandra, ska dit vid halv tio tiden och så klart börjar vi med den traditionella frukosten. Sen ska vi skriva som bara den, hoppas på att det lossnar! Vill få det klart NU!

Tack för alla presenter!





Natti natti på er alla där ute :)

Inga kommentarer: